کاربردهای سامانه پیامک برتر برای شرکتهای بازرگانی و تجاری
- با ارسال یک پیامک خودکار به مشتریان خود، سررسید قرارها، جلسات و یا تاریخهای مهم را به ایشان یادآوری کنید.
- پس از تماس شخصی با دفتر کار شما، پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.
- در نمایشگاهها پس از بازدید مراجعین از غرفه شما، پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.
- در مناسبتها و سالگردهای خاص برای مشتری خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.
- برای مشتریان خود گروهی را ایجاد کرده و به آنها امکان دهید که با ارسال یک عدد خاص در آن عضو شده و از اطلاعرسانیهای آن گروه در آینده بهرهمند شوند.
- ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.
- هزینههای تماس و خدمترسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فنآوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.
- و …