کاربردهای سامانه پیامک برتر برای فروشگاههای مختلف
- پس از خرید مشتری، اطلاعات تماس وی را ثبت کرده و پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.
- برای مشتریان خود گروهی را ایجاد کرده و به آنها امکان دهید که با ارسال یک عدد خاص در آن گروه عضو شده و از اطلاعرسانیهای آن در آینده بهرهمند شوند.
- در مورد محصولات تازه که عرضه میشود به مشتریان پیشین خود اطلاعرسانی کنید.
- با ارسال یک پیامک به نام مشتریان خود، وی را در مورد تخفیفهای دورهای فروشگاه آگاه سازید.
- در مناسبتها و سالگردهای خاص برای مشتری خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.
- به صورت خودکار تولد مشتریان خود را به آنها تبریک گفته و ارائه تخفیف خاصی را به ایشان در روز تولدشان در نظر بگیرید.
- با ارائه فاکتور فروش و یا برگه قرعهکشی به مشتری خود از وی برای ارسال شماره سریال آن به سامانه پیامک شما و شرکت در قرعهکشیهای آینده دعوت نمایید.
- کالاهایی را به عنوان تخفیف ویژه هفته مشخص کنید و به مشتریان خود این امکان را بدهید که با ارسال یک عدد خاص تخفیفهای جدید هفتگی فروشگاه شما را دریافت نمایند.
- ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.
- هزینههای تماس و خدمترسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فنآوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.
- و …