کاربردهای سامانه پیامک برتر برای هتلها، متلها و مراکز اقامتی
- با ارسال یک پیامک کوتاه حاوی تشکر و یا آرزوی داشتن سفری خوش به مسافر خود پس از اتمام مدت اقامت وی علاوه بر ایجاد رضایتمندی بیشتر در ایشان، کیفیت و پشتیبانی مناسب خدمات خود را یادآور شوید.
- درصورتیکه مسافر شما وسیله و یا کالایی را در مرکز اقامتی شما جا گذاشتهاست، با ارسال یک پیامک علاوه بر یادآوری این مورد به ایشان، خدمترسانی همه جانبه خود را حتی پس از خروج وی نشان دهید.
- با ارسال پیامکهای مناسبتی در مناسبتها و سالروزهای خاص مثلا سالگرد تولد و یا ازدواج به مسافر سابق خود، همواره در کنار ایشان بوده و ذهن وی را برای اقامت دوباره در مسافرتی دیگر آماده سازید.
- و …