کاربردهای سامانه پیامک برتر برای فروشگاههای پوشاک و مد
- اطلاعات طبقهبندی شده مشتریان خود را بصورت مکانیزه در لحظه جمعآوری و ثبت نمایید.
- پس از بازدید مراجعین از مزون و یا بوتیک شما، پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.
- تاریخ برگزاری مزون بعدی را به مشتریان خود یادآوری کنید.
- در مورد حراجیهای تازه و حتی مدلها، جنسها و رنگبندیهای تازه که عرضه میشود به مشتریان پیشین خود اطلاعرسانی کنید.
- در مناسبتها و سالگردهای خاص برای مشتری خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.
- به صورت خودکار تولد مشتریان خود را به آنها تبریک گفته و ارائه تخفیف خاصی را به ایشان در روز تولدشان در نظر بگیرید.
- با ارائه فاکتور فروش و یا برگه قرعهکشی به مشتری خود از وی برای ارسال شماره سریال آن به سامانه پیامک شما و شرکت در قرعهکشیهای آینده دعوت نمایید.
- اطلاعات طبقهبندی شده مشتریان خود را که جمعآوری و ثبت نموده بودید export کرده و در بررسیهای آماری و خدمترسانی بیشتر و همچنین کیفیتسنجی سفارشهای مطلوب مشتری خود استفاده نمایید.
- ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.
- هزینههای تماس و خدمترسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فنآوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.
- و …